Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Φεύγω - Παπάζογλου Νίκος


Στίχοι/ Μουσική: Ορφέας Περίδης

Ρίχνω στη νύχτα μια σπρωξιά
παίρνει φωτιά και ξημερώνει
στη τελευταία ρουφηξιά
παίρνω όρκο να τελειώσει πια
ό,τι τελειώνει.

Μπαίνω στο τρένο την αυγή
για να με βρει σε άλλο μέρος
η μέρα ετούτη που θα μπει
να με γλιτώσει από κει
που ήμουνα ξένος.

Φεύγω, φεύγω, κάθε μέρα φεύγω
μέτρο-μέτρο, όλο πιο μακριά
φεύγω, φεύγω, τόσα χρόνια φεύγω,
στη καρδιά μου όλο πιο κοντά.

Ρίχνω στα μάτια μου ένα φως
και κάνω ανάκριση μονάχος,
ο χωρισμένος μου εαυτός
είναι που χώρισε το κόσμο
από λάθος.

Άραγε τι να φταίει τι
που ονειρευόμαστε στον ξύπνιο,
και να ‘ναι η λησμονιά αυτή
που ανοίγει πόρτες το πρωί
στο πρώτο χτύπο.


4 σχόλια:

  1. latreuw ton Papazoglou omws to tragoudi tairiazei ston Peridh ...kata thn apopsph mou .... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-) Καλώς τον!! Ίσως να έχεις δίκιο, απλά to έχω συνηθίσει τόσα χρόνια από τον Παπάζογλου! Έχεις, ωστόσο, δίκιο πως το ερμηνεύει υπέροχα και ο Περίδης! Παρεμπιπτόντως, πρέπει να σε ευχαριστήσω για τον "Ακροβάτη" του Πασχαλίδη!! Το έχω ερωτευτεί! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. foveros o akrovaths ... ena tragoudi poy prwtoeipan oi xainides omws kai pali thewrw thn ektelesh toy Pasxalidh monadikh ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Είναι καταπληκτικός ο Πασχαλίδης! Από τους πολύ πολύ αγαπημένους μου! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή