Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Για να μην ξεχνάμε τις Μικρές Χαρές μας...


22 σχόλια:

  1. poio to nohma ths zwhs?? ....megalo pragma ...toylaxiston o eftixhs to vrhke .... apla kathhmerina pragmata ... poly spoudaio video na sai kala poy to moirasthkes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον μου!!! Είναι παλιά, αλλά νομίζω πως πρέπει να το θυμόμαστε και να αντλούμε δύναμη μέσα από τις δυσκολίες! Είσαι καλά εσύ;

      Διαγραφή
  2. ολα καλά μετά από ένα σύντομο ταξίδι σε αθήνα και πατρα είμαι πλέον πίσω και έπεσα με τα μούτρα στο youtube για να φτιάξω το αφιερωματάκι στο Ρασούλη ... ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) :-) Από Πάτρα είσαι; Έχω κάποιες φίλες εκεί. Πολύ καλά έκανες! Επέλεξες και πολύ όμορφα τραγούδια και συγκινητικά!

      Διαγραφή
  3. oxi se filo emena tis meres toy karnavalioy wraia polh h patra ...egw apo athhna eimai ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Όντως χαριτωμένη πόλη είναι! Ελπίζω να περάσατε όμορφα! Από ό,τι έμαθα είχε πολύ φασαρία!!!

      Διαγραφή
  4. e logw hmerwn ...pantws htan poly wraia .... na pas me thn prwth eykairia..athhna pali den tha sto proteina einai psiloxalia ...xaxax :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!! Ήμουν 5 χρόνια Αθήνα!!! Εντάξει, έχει και τα καλά της (και τα κακά της)!!! :-) Πάτρα έχω πάει μια φορά, αλλά όχι σε περίοδο καρναβαλιού! Είμαι της πιο ησυχίας!!! χαχα

      Διαγραφή
    2. mikroteres eparxiakes poleis einai to kalytero ... h athhna einai sta xeirotera ths ...kala egw kai mon osthn eikona oti pernwntas apo akadhmias tha dw ayth thn athliothta me toys narkwmaneis meta tha prepei na treksw gia lewforio hlektriko metro ....pfff asta ....

      Διαγραφή
    3. :-) :-) Όντως για να ζει κάποιος μόνιμα είναι πρόβλημα!! Όσο γι' αυτό που ανέφερες συμφωνώ! Δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να διαχειριζόμαστε τα προβλήματα με σύνεση και βάζοντας προτεραιότητες...!! Κ εμένα πιο πολύ από όλα με πείραζε η σπατάλη τόσου χρόνου μόνο μέσα στις συγκοινωνίες.... Μου φαινόταν πως πετούσα τη ζωή μου πάνω στις γραμμές του μετρό και στους λεωφορειοδρόμους!!! Ιδίως στην αρχή μου είχε κοστίσει μια κι εγώ είμαι από επαρχεία και μου φαινόταν παράλογο να σκορπώ μιαμιση ώρα μόνο για να πάω σε ένα μέρος!! Έχει όμως και όμορφα μέρη και η Αθήνα! Τείνουν με γοργούς ρυθμούς να τα καταστρέψουν, αλλά κάτι υπάρχει ακόμη!!

      Διαγραφή
  5. na fantastw spoydases athhna ...(filologia ? fantazomai apo ton tropo poy grafeis ) egw eimai giannena spoydazw ekei se ayto to antikeimeno kai pragmatika thewrw oti einai poly wraio meros ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Ατύχησες!!! Ήμουν Αθήνα όντως για σπουδές, αλλά ήμουν στη σχολή της Πανεπιστημιακής Νοσηλευτικής! Δε θα την ξέρεις κατά πάσα πιθανότητα! Όλοι ξέρουν το ΤΕΙ. Στην Ελλάδα γενικώς η Νοσηλευτική είναι πολύ υποβαθμισμένη ακόμη! Μου άρεσε ωστόσο το δόσιμο στους ανθρώπους! Παίρνεις τόσα από εκείνους, δίχως καν να το αντιληφθούν πως στα δίνουν! Δεν σου κρύβω ωστόσο πως αγαπώ πολύ τη φιλολογία! Σκέφτομαι να προσπαθήσω για κατατακτήριες κάποια στιγμή! Δεν το βλέπω επαγγελματικά, απλά είναι το αγαπώ πολύ εξίσου! Παρεμπιπτόντως, είχα και μια φίλη από Γιάννενα!! Έχω δει φωτογραφίες μόνο και η αλήθεια είναι πως είχα εντυπωσιαστεί!

      Διαγραφή
  6. den atyxhsa shmasia exei na to agapas kai afoy to agapas eisai filologos opws leei kai h leksh ... tha soy tairiaze pantws giati fainetai na exeis poly agna aisthhmata poy tha apedidan sthn logotexnikh analysh .... parepiptwntos hksera gia noshleytikh tei kai aei .. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είσαι ο πρώτος που ήξερε τη σχολή μου!!! :-))) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Νομίζω πως πάντα αγαπούσα πολύ τη φιλολογία, αλλά παρασύρθηκα από τα θετικά μαθήματα! Αν μπορέσω θα το παλέψω κάποια στιγμή για φιλολογία Ρεθύμνου που είναι κάπως κοντά σε μένα. Είναι βαθύ αυτό που νιώθω για τη λογοτεχνία και την ποίηση, συν του ότι φιλοδοξώ και ελπίζω πως κάτι τέτοιο θα με βελτίωνε και στο γράψιμο. Θα άνοιγε κάπως τους ορίζοντές μου σε αυτόν τον τομέα! Θα δούμε όμως...

      Διαγραφή
    2. euxomai to kalytero ... kai sto lew giati egw ayto spoudazw kai einai otnws poly endiaferon toylaxiston to neoellhniko kommati ...to klassiko me paideyei xaxaxa

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα!!! Κάνε υπομονή! Αυτά που μας παιδεύουν πολλές φορές μας αφήνουν τους ομορφότερους και πολυτιμότερους καρπούς! Και να φροντίσεις να περάσεις όμορφα!! Μόλις τελειώσεις μπαίνεις σε εντελώς διαφορετική διαδικασία, έτσι όσο μπορείς ζήσε το!! Ζήσε τις μικρές στιγμές!! :-) Έτσι θα έχεις όμορφες αναμνήσεις!

      Διαγραφή
  7. θα ξαναρθουν μικρές χαρές :) http://www.youtube.com/watch?v=0bnaJTOLAUI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έρθουν για όλους μας!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τραγούδι!!! Δεν το είχα ξανακούσει! :-) Να είσαι καλά και να προσπαθείς να διατηρείς το χαμόγελό σου!!

      Διαγραφή