Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑ (Into my arms)

Απόδοση Στίχων: Σαββάπουλος Διονύσης
Μουσική: Cave Nick
Παρούσα ερμηνεία: Ιωαννίδης Αλκίνοος
Δε θα 'θελα εδώ Θεός να επέμβει
και ας ξέρω, φως μου, πως τυφλά τον υπακούς
Σκυφτός εγώ, γονατιστός, θα του ζητούσα
να μην επέμβει στους θολούς σου δισταγμούς

Μη σε φέρει, μη σε στείλει
μη σ΄ αγγίξει τόσο δα
και επιτέλους αν σε στείλει
να σε στείλει εδώ ξανά

Χέρια μου αδειανά, Χριστέ
άδεια μου αγκαλιά, Χριστέ μου
Χέρια μου αδειανά, Χριστέ
άδεια μου αγκαλιά

Αν και για μένα αγγελούδια δεν υπάρχουν
μόλις σε δω κοντεύουν να επαληθευτούν
Αχ θα τα εσύναζα και θα τα εκλιπαρούσα
με τις φλογίτσες τους στο πλάι σου να σταθούν

Να σου φέγγουν να βαδίζεις
εν χάριτι ομορφιάς
σα Χριστός πάνω απ΄ τη λίμνη
και σε μένα να γυρνάς

Βαμμένος είμαι στην αγάπη
έτσι ήσουν πάντοτε κι εσύ
Πιστεύω σ΄ ένα μονοπάτι
που θα 'μαστε μαζί

Κι έτσι ας καίνε οι λαμπάδες
στα μονοπάτια στα βουνά
κι εκείνη πάντα θα επιστρέφει
κάθε στιγμή παντοτινά

2 σχόλια:

  1. είναι από τα τραγούδια που με αγγίζουν πολύ πολύ βαθια. Δεν έχω λόγια... ειδικά απο ερμηνια της Αρβανιτάκη σχεδόν δακρύζω... πιστεύω αυτό το τραγουδι είναι μοναδικό. Δεν πρόκειται ποτε μα ποτε να ξεπεραστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Sleepless!
      Πόσο χαίρομαι που βλέπω μήνυμά σου!
      Κι εμένα με αγγίζει πάρα πάρα πολύ... Σχεδόν πάντα δακρύζω... Με τον πιο γλυκό τρόπο εκφράζει την αγωνία του για τους δισταγμούς της κι ακόμη πιο γλυκά φανερώνει τη στοργή του... Όντως λίγα τραγούδια είναι τόσο έντονα συγκινητικά...
      Ελπίζω να είσαι καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή