Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ζούδιαρης Νίκος

ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ
Στίχοι / Μουσική: Ζούδιαρης Νίκος
Ερμηνεία: Ρίζος Απόστολος

Δεν πετάει φτερό στο πέλαγο
Και μαντάτο απ' την Αθήνα
Τι να θυμηθώ απ' τα μάτια σου
Που 'χω να τα δω ένα μήνα

Στ' άγρια σοκάκια της ψυχής
Ψάχνω μα δε σ' ανταμώνω
Α, να κοιμηθώ, να σ' ονειρευτώ
Που με ξέχασες και λιώνω

Ούτε που σαλεύει το νερό
Ούτε μου μιλούν οι γλάροι
Μου άργησες πολύ,
πες μου πως θα 'ρθεις
Πριν να σβήσουνε οι φάροι


ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΟΒΑΜΑΙ
Στίχοι/ Μουσική/ Ερμηνεία: Ζούδιαρης Νίκος

Τίποτα δεν έχεις να μου πεις,
πέρασε ακόμα μια βραδιά.
Είχες πει θα έρθεις πάλι να με βρεις,
μα φεύγεις πιο
μακριά.

Τι θα πει, λοιπόν, φοβάμαι
θα σου πω αφού ρωτάς,
όση αγάπη κι αν σου έχω
όσο θες να αγαπάς

Κι έτσι μες στις σκέψεις περπατώ
κι έτσι όπως καμιά δεν απαντά
γίνομαι μια σκέψη και κατρακυλώ
στο δρόμο σου μπροστά.

Τι θα πει, λοιπόν, φοβάμαι
θα σου πω αφού ρωτάς,
όση αγάπη κι αν σου έχω
όσο θες να αγαπάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου