Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΒΓΑΛΑΝΕ ΕΛΕΝΗ

Στίχοι: Σούσης Ισαάκ
Μουσική: Πασχαλίδης Μιλτιάδης
Ερμηνεία: Τσαλιγοπούλου Ελένη
Λόγια μην ακούς του κόσμου
και κουβέντες μασημένες,
ήμουν πάντα ο εαυτός μου
που δεν τον μοιράστηκα.
Λάμπουν κάποτε οι αλήθειες,
πάντα αργοπορημένες,
μα να εξηγώ στον κόσμο
μάτια μου κουράστηκα.
 
Κι αν με βγάλανε Ελένη
ούτε με ρωτήσανε.
Ερωτεύτηκαν μια ξένη
που δε συναντήσανε.
Κι εγώ έπαιρνα τα πλοία
μοναχή και γέλαγα
και γινόμουν τρικυμία
στα νεκρά τα πέλαγα, στα πέλαγα.
 
Σα γεφύρι το φιλί μου
σε ποτάμια στερεμένα
και τ' ανέγγιχτο κορμί μου
λίμνη σ' οροπέδιο.
Μια ομίχλη η ζωή μου
σε στρατόπεδα χαμένα
και καταυλισμός ονείρων
έξω από το σχέδιο, το σχέδιο.
 
Κι αν με βγάλανε Ελένη
ούτε με ρωτήσανε.
Ερωτεύτηκαν μια ξένη
που δε συναντήσανε.
Κι εγώ έπαιρνα τα πλοία
μοναχή και γέλαγα
και γινόμουν τρικυμία
στα νεκρά τα πέλαγα, στα πέλαγα.
 
Λόγια μην ακούς του κόσμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου