Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Λοΐζος Μάνος ( 1937 - 1982 )

Μουσικός, Συνθέτης, Στιχουργός και Τραγουδιστής.
Γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1937 στην Αλεξάνδρεια και πέθανε σε νοσοκομείο της Μόσχας στις 17 Σεπτεμβρίου 1982. 
Το έτος 2007 χαρακτηρίστηκε ως έτος Μάνου Λοΐζου.


ΑΧ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Μουσική/ Ερμηνεία: Λοΐζος Μάνος

ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
Στίχοι: Παπαδόπουλος Λευτέρης
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Πένσου Μάγδα

ΜΕ ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΖΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ
Στίχοι/ Ερμηνεία: Ρασούλης Μάνος
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
                                         

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ
Στίχοι: Ρασούλης Μανώλης
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Αλεξίου, Μάλαμας, Ιωαννίδης

ΠΡΩΤΗ ΜΑΊΌΥ
Στίχοι/ Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Παπακωνσταντίνου Βασίλης

Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ
Στίχοι/ Μουσική/ Ερμηνεία: Λοΐζος Μάνος

ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ
Στίχοι: Δασκαλόπουλος Άκος
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Γαλάνη Δήμητρα
                                         

ΑΧ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ
Στίχοι: Παπαδόπουλος Λευτέρης
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Νταλάρας Γιώργος

ΤΟ ΖΕ'Ι'ΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ
Μουσική: Λοΐζος Μάνος

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΩ
Στίχοι: Παπαδόπουλος Λευτέρης
Μουσική: Λοΐζος Μάνος
Ερμηνεία: Καραδήμος Γιώργος


* Αφιερωμένο στον Πλανόδιο Παρατηρητή που μοιράζεται μαζί μου τις αιθέριες αγκάλες μιας διαφορετικής νόησης




3 σχόλια:

  1. Ένα τεράστιο και ειλικρινέστατο ευχαριστώ … Ευχαριστώ για τον Λοΐζο ευχαριστώ για την αμέριστη συμπαράσταση και τον καλό σου λόγο …. Δεν σε ξέρω (με την έννοια του ότι δεν σε έχω δει αλλά είμαι σίγουρος ότι έχεις ένα τεράστιο προσόν …να κερδίζεις μόνο θετικά από τον άλλο και αυτό είναι σπουδαίο) μιας είσαι άνθρωπος …με ανησυχίες ..με ενδιαφέροντα καλαισθησία και προπάντων εύστοχη διατύπωση και δημιουργική τάση σε ότι καταπιάνεσαι .. Τα τραγούδια είναι όλα εκπληκτικά και μάλιστα ήθελα πραγματικά να δω αν θα έβαζες μέσα κάποια πολύ στάνταρ κομμάτια …. Και όπως πάντα δεν με απογοήτευσες …ως προς αυτό να ξεχωρίσω το τίποτα δεν πάει χαμένο και το με φουρτουνιάζει ο έρωτας του μεγάλου Μανώλη Ρασούλη .. η Μάγδα Πένσου αισθαντική όπως πάντα και η Γαλάνη τρυφερή και απλή …. Με συγκίνησε πολύ η αφιέρωση και ελπίζω να μη σε απογοητεύσω ποτέ … σε φιλώ ¨-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=7iakUkLgO7M μια μικρή αφιέρωση από εμένα ... Γιατί με ανθρώπους σαν και εσένα αρχίζω να καταλαβαίνω την έννοια του στίχου ...καθώς και όσα αναφέρω περί αθωότητας και καθαρής καρδίας ...
    και πάλι σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ μου Πλανόδιε Παρατηρητή δε χρειάζεται να με ευχαριστείς για την αφιέρωση. Νομίζω το ξέρεις πως είναι από τα βάθη της καρδιάς μου! Εγώ οφείλω να σε ευχαριστήσω για τα τόσο καλά σου λόγια, για το υπέροχο τραγούδι που μου αφιέρωσες (αγαπώ πάρα πολύ το ¨Μικρό πρίγκιπα"), μα πάνω από όλα για τη συντοφικότητά που μου χαρίζεις! Καθώς μιλάμε ανακαλύπτω όλο και πιο πολλά πράγματα για εμένα, για τον κόσμο και για τόσες αξίες...
    Μπορεί να μη με έχεις δει, αλλά σίγουρα ξέρεις πολλά περισσότερα από άλλους που με βλέπουν καθημερινά... Η αληθινή επικοινωνία είναι μια μυστήρια έννοια... Και σε ευχαριστώ διπλά γι' αυτήν την ουσιαστική επικοινωνία!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η αφιέρωσε, το είχα έννοια! Κ εγώ τα αγαπώ πολύ αυτά τα τραγούδια! Διάλεξα και κάποια που δεν είναι τόσο διαδεδομένα και είναι κρίμα, γιατί πιστεύω πως αξίζουν.
    Δε θα με απογοητεύσεις, είμαι βέβαιη γι' αυτό και ελπίζω να μην το κάνω ούτε εγώ!
    Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή